Έλληνες Πολιτικοί Στον Ευρωπαϊκό Τύπο: Δυο Links Για Spit-Takes

03 Ιανουαρίου 2012 | 1 σχόλιο

Σήμερα μου βγήκε ο καφές από τη μύτη δυο φορές:

Η ΠΡΩΤΗ:

Ο πρώην πρωθυπουργός Γιώργος Παπανδρέου βγήκε "Mensch des Jahres" από το Αυστριακό περιοδικό Profil. Θα μου πεις, δε σημαίνει τίποτα, και το Time το '39 έβγαλε άνθρωπο της χρονιάς το Στάλιν (δεν υπονοώ κάτι).

Το άρθρο του περιοδικού εδώ.

Η ΔΕΥΤΕΡΗ: 

Το άρθρο του πρώην Υπουργού Θόδωρου Ρουσόπουλου, ναι, α γειά σου, αυτός, στην εφημερίδα "New Europe". Ήταν τόσο πολλά τα ενδιαφέροντα πράγματα εδώ. Η άξαφνη θύμηση του ονόματος (που έχει εξαφανιστεί από το προσκήνιο, δε μιλάει, δε λαλάει, το όνομά του εμφανίζεται μόνο σε αναφορές στο σκάνδαλο του Βατοπεδίου πια), το ύφος έκθεσης τρίτης λυκείου του κειμένου, το ότι το ίδιο το κείμενο είναι γραμμένο στα εγγλέζικα. Πολλές εκπλήξεις. Ποιος ξέρει, ίσως ο Θόδωρος Ρουσόπουλος να αξιοποίησε τον ελεύθερο χρόνο του μαθαίνοντας την εξωτική ξένη γλώσσα (την οποία όταν ήταν δημοσιογράφος δεν εγνώριζε). Δεν είναι απίθανο: Εδώ κατάφερε να πάρει πανεπιστημιακό πτυχίο (από το Ανοιχτό Πανεπιστήμιο) μόνο μετά από τη σύντομη ενασχόλησή του με την πολιτική. Όλα είναι δυνατά σ' αυτή τη ζωή.

They blame my country for its financial collapse, when the same leaders in all their meetings with Greek prime ministers, have been pushing my country to buy their own super-armaments, priced at many billions of euro.

Το άρθρο εδώ. Μια μετάφραση στα Ελληνικά έχει κάνει η Real News.

EXTRA BONUS ΤΡΙΤΗ: 

Χτες, ο καφές μου βγήκε από τη μύτη διαβάζοντας την απάντηση του Νίκου Παπανδρέου, αδερφού και συμβούλου του πρώην πρωθυπουργού, σε άρθρο του δημοσιογράφου Χρήστου Ράπτη. Δεν είναι μόνο το ότι αποκαλεί τον αδερφό του "ΓΑΠ", το ότι χρησιμοποιεί με ζέση τα αποσιωπητικά, το ότι νομίζει ότι η Χαλιμά είναι άντρας, ή ότι γράφει με τη θέρμη, την τσαπατσουλιά και τη σύνταξη έφηβου troll. Είναι ότι τα κάνει όλα αυτά την ώρα που το κανονικό επάγγελμά του είναι συγγραφέας.

(Α, και εδώ διάβασα ότι το αρχικό κείμενο είχε και ορθογραφικά λάθη, που στη συνέχεια διορθώθηκαν από το site)